Predlog za rucak bez mesa a veoma hranjljiv




GULAS SA SUVIM VRGANJIMA





                   
               Ovo je predlog jednog veoma zdravog rucka bez mesa, a veoma je hranjljiv i daje dovoljno energije. Ja sam odavno izasla iz restrikcije, jednostavno samo sam promenila svoje navike i hranim se po ovom principu. Imam perioda kada se povremeno vratim restrikciji, kada mi se cini da zelim jos po nesto na sebi da doradjujem. Ali uz ceo ovaj proces transformacije i sada odrzavanja nisam gubila na misicima, osim u pocetku, ja sam ih cak sta vise i dodavala. I bez obzira sto nisam vise na restrikciji 2x nedeljno jedem bez mesa, tada preciscavam svoj organizam, detoksikujem ga. Ovo je jedan od tih obroka koje tada spremam. Pecurke su inace veoma hranjljive i slobodno ih mozemo jesti kao zamenu za meso. 




Sastojci:   - 1 veca glavica crnog luka
                - 2 paprike
                - 2 paradajza
                - 1manja glavica karfiola
                - 1 saka suvih vrganja
                - 1 kasicica morske soli
                - 1 kasika maslinovog ulja (extra virgin) ili od ljuspica grozdja
                - prstohvat bibera
                - malo origana ( po zelji)







Priprema:       Luk iseci na reznjeve, a papriku, paradajz i karfiol iseci na krupnije komade. U serpu staviti ulje, pa zatim dodati papriku, paradajz i karfiol i staviti na srednjoj vatri da se dinsta. Kada je krenulo da se prodinsta dodati malo vode, so i biber i ostaviti da se kuva na srednjoj vatri. Kada je povrce omeksalo, skuvalo se, onda dodati suve vrganje i ostaviti jos malo da se kuva 5-10 minuta. Na kraju dodati origano ( po zelji, ja ga stavljam radi lepseg ukusa).
                      Jelo posluziti toplo.


Prijatno!








Коментари

Популарни постови са овог блога

SLATKA PECURKA

integralne zitarice i kako se pripremaju od celog zrna

Predlog za rucak - Riblja salata