Da li se mogu koristit proizvodi sa oznakom *BEZ SECERA u hrono ishrani?

          
             U postovima o hrono ishrani (mozete procitati ovde) i o restrikciji (mozete procitati ovde) bila sam napisala da je u ovakvom nacinu ishrane dozvoljeno koristiti steviju umesto secera (moze i sirup agave ponekad) tako da nije dozvoljeno koristit ni jedan drugi secer, pa ni zasladjivac koji je takodje vrsta secera. Stevija je vrsta secera koji ima 0kcal i 0% glikejmiski indeks. Tako da nije preporucljivo konuzumirati proizvode koji sadrze oznaku *BEZ SECERA, ti proizvodi ne sadrze beli secer ali sadrze neki od zasladjivaca, a oni nisu dozvoljeni u hrono ishrani.

             Tako da dragi moji koji ste me pitali za savet za zvake da li mozete koristit, moj odgovor je NE iako pise da su bez secera, vecina njih sadrzi vrstu zasladjivaca aspartam na koji vecina nas nije tolerantna. Ali verujte mi da se moze i bez zvaka. Ja sam kao zamenu za zvake da bih osvezila dah pronasla resenje i koristim neku od voda za ispiranje usta. Nije ni preporucljivo koristiti zvake zato sto vam one zavaravaju glad, i podsticu zeludac na lucenje a ne unosite nikakvu hranu.
          
            Kada ste van restrikcije mozete imati uzine i tada mozete praviti slatkise sa stevijom, ili jesti voce. Ali izbegavajte kupovne proizvode pogotovo one sa oznakom *bez secera.



Коментари

Популарни постови са овог блога

SLATKA PECURKA

integralne zitarice i kako se pripremaju od celog zrna

Predlog za rucak - Riblja salata