Kako se uklopiti uz ovakav nacin zivota i prevazici krize za secerom


KAKO PREVAZICI KRIZU ZA SECEROM I SLATKISIMA
PROMENA NACINA ISHRANE KAKO UTICE NA NAS





             Najbitnije je doneti odluku i pozeleti promeniti svoj nacin zivota. Znam nije lako, pogotovo u pocetku. Tesko je dok se naviknete i odreknete nekih svojih navika. Iskreno meni nije bilo tesko, nisam ni imala krize za slatkim, niti mi se nesto posebno trazilo da jedem, ali nisam ni pre toga nesto mnogo jela slatkise. Ali sam ja imala i jaku volju sto je najbitnije i cvrsto resila da se resim svog viska kilograma. Danas je to vise od 40kg manje nego na pocetku. 

            Ali znam dosta njih kojima je problem odreci se slatkog ili imaju povremeno krize za slatkim pa su me pitali sta da rade. Problem jeste kada ste u restrikciji, onda nemate uzina. Ali zato kada ste na restrikciji uvek mozete skuvati caj ili napraviti limunadu i zasladiti stevijom, to ce vam umiriti zelju za slatkim. Mozete i vise solja caja ili casa limunade popiti u toku dana.A kada ste van restrikciji onda povremeno imate uzine. Mada ako imate jaku zelju za slatkim i stalnu potrebu da jedete slatko, onda biste mogli uzeti hrom i piti barem prvih mesec dana. On ce vam regulisati i smanjiti tu potrebu.

           Usled nagle promene nacina ishrane, kao posledicu toga mozete mozete imati zatvor. Dok vam se organizam ne navikne na redovan nacin ishrane. Videcete da ce vam se i stolica regulisati uz redovnu ishranu na ovakav nacin. Ja sam recima imala problem sa zatvorom u pocetku, dok mi se organizam nije navikao. Ali sam onda koristila neke lakse laksative dok nisam uspostavila ravnotezu. Isto tako moze doci do male oscilacije od nekoliko dana u ciklusu, ne treba vas to uplasiti, normalno je, to je reakcija naseg organizma. Ja sam imala takve oscilacije u 2-om i 3-em mesecu, posle toga se sve vratilo u normalu.

         Danas ne osecam ni glad, ni neku potrebu da jedem nesto slatko. Posle izlaska iz restrikciji i kada sam pojela prvo voce, osetila sam da je veoma slatko, bilo mi je sladje od secera. I uvidela da mi nisu potrebni neki posebni slatkisi, da mi je taj prirodni secer dovoljan. 

        Nadam se da necete odustati i ako naidjete na problem i imate krizu za slatkim, da cete je uz ovaj savet prevazici. Na kraju sve je samo stvar navike. Videcete da ce vam vremenom ovakav nacin zivota postati navika. 

Zelim vam mnogo uspeha!

Volite sebe i svoje telo, zivite zdravo!


Коментари

Популарни постови са овог блога

SLATKA PECURKA

integralne zitarice i kako se pripremaju od celog zrna

Predlog za rucak - Riblja salata